bernad & bianca

Jag och Emmy satte på gamla goa disney klassiker innan idag
och en av dom var underbar nämligen Bernad och Bianca.
Just för att den stora gyllene örnen fick nått jävla ryck och såg ut
som ett cp för han blev chockad. Vi var tvungna att pausa filmen
så jävla mycket vi skratta xD Och just det, jag är fisken från
Little Chicken och Emmy är den fula ankungen.

HAHA jag älskar dig Emma Andersson :D

btw, migrän nu tack vare nån jävla arab på bussen
som försökte taffsa på mig :S helt seriöst, dum i huvet?
bussen var helt full så jag fick stå upp typ längst fram,
så satt han längst fram och tog bak sin hand bakom den
stolpen som var precis vid min röv och tog på mig.
och jag flög ju upp som en dåre och va nära på att slå ihjäl honom
så vänder han sig om och hånler åt mig och tar bort sin hand.
tur va så såg busschauffören det så han typ skällde ut honom
anyway, jag gick längre bak i bussen för att lugna ner mig,
tro inte det står två svettiga jävla svin och glor SÖNDER på mig
och stirrar på mig som om jag var nån jävla falafel eller nått :S
panik på äckliga människor! jag ska sjkuta er alla nån dag


zxzsvcxbvzxc

jag dör varje gång jag ser den jävla bilden xD UNDERBAR!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du är bara såååååå bäst fiskis :* Bästa vän, helt klart! <3

2009-08-17 @ 00:21:02
Postat av: nikki

I love you to baby <33333333333333

2009-09-24 @ 22:36:59
URL: http://rietzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0