Malmö Festivalen

Oj oj längesen jag skrev här ja, orka.
Ja, vår kära Malmö Festival är äntligen här!
Med bois och fjortisar och toffsar flygandes
överallt! You just gotta love it.

Dagarna har varit långa och rätt dryga om jag ska vara ärlig,
inte särskilda artister som man vill se, änsålänge!
det är inte slut än! Men som tur är så har man som vanligt
trevligt sällskap av sina underbara vänner, det är ni som
gör Malmö Festivalen. Och ja, Palle har vunnit vadet.
Vad för vad det är behöver ni inte veta, men hon har vunnit iaf.

Oh ja just det, min kära idioter till vänner drog med mig igår
för att se Timbuktu som jag förövrigt hatar rent ut sagt
men wow, jag dansade, sjöng med, hoppade som en galning ändå!
Jag är fan impad av mig själv.

Imorgon börjar skolan och mitt schema är inte att leka med...
Får se om man överlever detta året för sen väntar studenten :D!!
Får se om man överlever studenten också för den delen.

Iaf, sammanfattning som vanligt;
imorgon:
- Hem en sväng till Emmy sen upprop i skolan
- Festivalen med Nikki & Emmy (m.m)

allmänt:
- han tycker om henne, hon tycker om honom




ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0