Medusa

2 månader & 24 dagar - vi gillart!
ska försöka övertala lilla mamma att jag ska få pierca mig.
yey, glhf liksom! om inte så blir det om 2 månader & 24 dagar :D
då jävla intar ploppen sin plats där den ska vara i ansiktet!
Medusa kära läsare, det är inget annat än snyggt!

Sen ska vi bara se så det ser bra ut för väldigt få människor
passar i det, men ja, vi få helt enkelt hoppas på det bästa ;)

28 grader i skuggan både igår och idag och ändå känns det inte
som sommarlov eller sommar.. Kalla mig konstig
men jag har absolut ingen sommarkänsla.
Okej att färgen kanske hjälper det lite, så lite
mer schtekning så kanske känslan kommer också?
Iallafall, yey till fint väder och ett eget account.
Och du, du är inget annat än underbar, varför?

Ha det bra i värmen och hejdå
siiiiiiiiiiiimbaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0