Dålig uppdatering

Tja, de var längsen!

Har inte orkat skriva blogg på sistone, uttråkande.
Men nu ska jag försöka komma igång lite.

Har rätt mycket att berätta om men tar det kanske senare
ikväll eller imorgon eller dom kommande dagarna för nu
har jag suttit här hela kvällen hemma hos mina gudföräldrar
och fixat och donat med bloggen. Mah, jag har gjort mitt bästa iaf.

Ska kolla på DHW nu och bara myysa tills jag ska hem :)
Varit ledig igår, idag och är ledig imorgon sen på torsdag slutar
jag tvåan :) Hur jävla nice är inte det?!
Ska steka sönder nu under detta sommarlovet sen till vinter blir
det formodligen Grekland med familjen och Fie.
Vill att den lilla dumma smålänningen ska komma ner hit
nu under sommaren också, det får vi se hur det blir. :)

Nu ska jag gå och ta vatten och is från deras ismaskin xD
As kul! Sen ut och röka :)

Jag dör så fin denna människan är!


Vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0