myskväll

Tja

Sitter här och spelar lite med mamsan :)
gudmor Kajsa och Amanda är här.
Vi har ätit smörgåstårta och god efterrätt
sen har vi dampat som ett par idioter, skit kul fifan :D

Imorgon blir det att gå upp tidigt för jag ska till
fucking Svalöv på student haha. yey
Måste gå till tåget som Tim sitter på typ vid 12 -.-
åhå va rooooligt! Nej men sen efter lilla Fredrik har
sprungit ut, vilket han gör vid klockan 2 så blir det
att åka in till malmö hem till honom och käka mat
och hitan o ditan. myys :D hela tjocka släkten haha
Sen ska jag fan hem och sova!

Och uuuuusch, skolan! 3an! JAG BLIR UTAN NIKKI!!!
Den muppen ska gå pedagosisk och jag fritid så
det blir bye bye, inte samma klass :(
Hur ska vi klara oss utan varandra?
Hur ska jag klara mig utan dig, du lyser upp min vardag,
får mig att vilja gå till skolan och nu så lämnar du mig :(
SVIN!! :(

my love  my love 
my love  my love

Nu ska jag stänga av datan och gå upp och kolla på
tv med Amanda som ligger och väntar på mig (a)
Sov gott fifaaaan

Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0