sista dagen i 2an

WOHO skolavslutning imorgon jepp jepp!
dock kul att man ska upp om 3-4 timmar :( naaij

Frädriks student imorgon!! (fredag) grattis grattis ja
ska dit med Tim har jag bestämmt för jag
hittar fan inte till deras jävla skola! :(
Svalöv, va fan är det för ställe typ!
Träffa älskade Jessica också :D

Nu ska jag lägga mig och titta på tv tills jag somnar
och smälta att det faktiskt har hänt! :O
Asså ja, det har hänt, det har verkligen det
men jag har inte fattat det än, jag kommer nog inte
göra det heller. Det går inte, jag kan inte ha den turen!
Det har gått jätte lång tid men det har fan hänt
och snart händer det igen!
Hade jag vatt jag så hade jag misstolkat detta
och trott att jag snackar om sex, men nej, det handlar inte om det!
Det handlar om detta och det har fan hänt :D
Jag blir glaaad japp.

Snart

Natti natto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0