telefonister

Jag rent ut sagt hatar telefonister!

Telefonen ringde för en stund sen så svarade jag:
jag: hej det är Sofia
hon: ....
jag:
hallå?
hon: eeeeeh hej.... är Catherine där?..
jag: ja! vänta lite! :@
hon: aaaah okej :D


Menar hon allvar? Hon tänkte inte svara först för mamma (Catherine)
inte svarade i telefonen :S Men haaaaaallåååå!? Bor bara hon här eller?
Är det det dom tror när dom ringer till någon? Att personen som står skriven
ska svara? Jävla puckon fifan. Så bara för att vårt hus inte står skrivet på mig
så får inte jag svara i hemtelefonen eller vad?
Jag vet att det inte är något att klaga över egentligen men fan va
det gjorde mig arg!

Nu ska jag lugna ner mig och ta en varm dusch.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0