wts blogg

Hejsan, det var längesen!

Jag börjar bli as seg på att skriva blogg,

tycker det är drygt, fastän jag inte har nått annat för mig

när jag inte vill skriva blogg..

Jag nöjer mig med bilddagboken reibel för tillfället:)


jag kan vara söt om jag vill


Lite sammanfattning kanske?
Kan säga att jag har sovit, fifan vad jag har sovit mycket!
Fast nu dom senaste dagarna har jag gått och lagt mig
6 på morgonen typ! Haha, rätt kul faktiskt.
Själv hemma med Madde, mysmys och igår var
Palle och Friida här, vi hade myskväll :D
Om typ en timme kommer Emma till mig så ska
vi sätta oss och spela och sen mysa :D(y)

När jag inte vill ha nån uppmärksamhet av er
så får jag det, väldiiigt mycket då också men när
jag vill ha det så får jag aldrig det. Hur hänger det ihop?

Jag vill inte sakna dig längre
Jag är inte värd det
Men mitt hjärta är starkare
än min vilja. Yey säger jag bara...
hold on

Ha det gutt haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0