Ljudet av ditt hjärta

Är inne på den tredje Twilight boken Ljudet av ditt hjärta nu
och fifan va bra den är. Ska lägga mig i sängen nu
å läsaläsa läsa för min kropp orkar inte mer.

Migrän och späningshuvudvärk, feber, ett knä som
har allvarliga personlighetsstörningar. Nej men det
har börjat knaka nu för varje steg jag tar å de spänner som ett luder :/

Min kropp säger ifrån men jag lyssnar inte..
Tänk om man borde börja lyssna och öppna ögonen?

Uhu vad jag inte vet vad jag vill med någonting nu.
En sak som är säker är att min klass har friluftsdag imorgon
men inte jag. För jag är unik

Men seriöst. Sätt ut mig i skogen med en karta så
ska du se att det slutar med att jag hamnar i Stockholm.
Det kanske låter lite överdrivet men trust me, it's not.
Förra året när vi hade orientering så fick jag hålla kartan..
Men då hade jag tur. För då gjorde ja så min grupp & jag gick så
fel så vi tog en genväg och var en timme före alla andra
så alla trodde vi hade fuskat :( Det är skillz det

Gnatt

Kommentarer
Postat av: nikki

jag kommer till afrika om jag ska följa en jävla karta, fattar mig inte på sånt :( med in förra klass kom jag ut från de ställe vi skulle vara på, bara för jag höll kartan :( hemskt

2009-05-20 @ 11:37:42
URL: http://slemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0